مصاحبه آرشیو خبر ها
یکی از دو دفاع آینده ساز اینجا پیش ماست

یکی از دو دفاع آینده ساز اینجا پیش ماست

بیانکونری از یک شروع افتضاح در ابتدای فصل بازگشته است و حالا 6 امتیاز بالاتر از ناپولی در صدر جدول سری آ است.مدافع یوونتوس آندره آ‌ بارزالی می داند که شکست دادن میلان گامی بلند به سوی اسکودتو بردارد. او در گفت و گو با اسکای گفت:

 

هر چه بازی های پیش رو کم و کمتر می شود و، به خط پایان نزدیک و نزدیک تر می شوید، علی رغم این، هنوز 6 بازی بزرگ دیگر باقی مانده است، اما اگر میلان را ببریم، گام بزرگی در جهت اسکودتوی پنجم خواهد بود.

 

این مدافع پیشکسوت از قبل اعلام کرده است بعد از یورو 2016 از فوتبال ملی خداحافظی خواهد کرد، از او در مورد آینده ی ایتالیا پرسیدند:

 

آلسیو رومانیولی میلان بازیکنی است که فکر می کنم خیلی خوب است، او جوان است و شخصیت دارد، او در صورتی که اراده ی لازم برای پیشرفت و ذهنیت لازم برای شماره ی 1 شدن را داشته باشد آینده ی درخشانی در پیش رو خواهد داشت. فکر می کنم دو بازیکن در ایتالیا چنین شرایطی را دارند که بدون اینکه بخواهم ارزش کس دیگری را پایین بیاورم، یکی از آن دو اینجا کنار ماست، دنیله روگانی و دیگری رومانیولی است.

 

دیوار ادامه داد:

 

من شکاف زیادی پشت سرشان می بینم، اما نمی دانم چرا. فکر می کنم که باشگاه های ایتالیایی باید اعتماد بیشتری به بازیکنان جوان داشته باشند و بیشتر وارد ترکیبشان کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: